Gårdagens outfit



Linne: Gina tricot
Shorts: Barnavdelningen på kappahl haha

9 kommentarer:

  1. HEY! Om du inte redan deltar i min tävling på bloggen, så tycker jag att du ska göra det! SUPER lätta regler och man vinner ett presentkort hos onlinelagret.se , DIREKTLÄNK till TÄVLINGEN: http://batts.blogg.se/2012/may/tavling.html

    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Fint linne! :)

    Tack ;-) ja det tycker jag du ska göra! :D
    Okej det var inte bra :/ krya på dig <3

    Idag har jag mest varit ute i solen sen har jag varit på sjukhuset och tagit allergi test. Jag fick reda på att jag var allergisk mot Björk, Gräs, Kvalster, pälsdjur ( fast det viste jag redan) kul Mary kul! x)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh det var jätte fint!
    Och tack så jätte mycket för komentaren på min blogg<3

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket! :)
    Fin blogg!

    SvaraRadera
  5. skit snyggt! :D

    sv; det var dom :'$

    SvaraRadera
  6. HEJ!
    Vill du vara med i min fototävling?
    Temat är kärlek,och om du vill vara med och delta är de bara att skicka ett mejl till mojjas@hotmail.se med bilden som du vill tävla med :D
    Bilden får vara redigerad.
    Om du vill veta mer gå inte på denna hemsida (min blogg) ---> http://mojja.blogg.se/2012/may/fototavling.html

    Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer

    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Sjukt snygg outfit! Haha klockrent att linnet är från barnavdelningen ;) men obland har dom ju snygga prylar!

    SvaraRadera