Tumblr_m4yqs4yzk51qgrhz2o1_500_large

28161578291879892313mb8j1dc_large

Älskar hårblommor!
Hittade tyvärr inga bilder på de :( men hittade dessa två jag tyckte va fina, men detta är ju riktiga blommor, men det är nästan ännu finare att ha i håret tycker jag.
Och så är de ju kransar de gjort, kanske jag ska göra en på midsommar? :D haha

Jag har några hårblommor hemma, har en vit också, men jag hittar inte den.. :(

Här har jag den röda blomman. Ludde och jag köpte likadana tröjor på en marknad vi var på som ni ser på bilden, hihi.

Jag idag
Ser inte ut som jag på bilden :o



7 kommentarer:

  1. Sv: Ja det tycker jag också :)
    Fin blogg du har! ^^ Allt bra? <3

    SvaraRadera
  2. sv; JAG MED! :D
    Men skojar du eller?! Helt underbart hår ju!!

    SvaraRadera
  3. Sv; Ja visst är han ^^,
    Vilken fin blogg du har btw! :D

    SvaraRadera