Lite söt är han väl ändå?

Btw. Tänkte visa er senare vad jag köpte i onsdags! Shoppade lite då.


16 kommentarer:

  1. Haha Nämen gud vad sööt! ^_^

    Sv; Tack så mycket! Fina du <3
    Ha en underbar helg :)

    SvaraRadera
  2. Den är så ful så den blir söt ehehe ^^

    SvaraRadera
  3. Sv; ja vist är dom snygga! :) ja lite dyra är dom, det som jag köpte på kicks kostade 79kr med det är ingen stor summa emot märket OPI som jag skulle handla igår ifrån för att jag ska måla min kompis naglar till balen. 150kr :s
    Men men dom är trygga och super bra!

    Ja! ^_^ kram <3

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack så mycket, roligt att höra att du gillar det. :) Hoppas du haft en härlig dag samt får en riktigt fin helg! Kram :)

    SvaraRadera
  5. aaw vad sööt! *-*

    sv; ja, älska håret! :'3

    SvaraRadera
  6. Sv; Nä vad gullig han var :3 Hade också marsvin när jag var yngre, födde upp dom. Dock tappade jag intresset men dom är fortfarande lika söta. Älskar långhåriga, släthåriga och teddy mest (har aldrig gillat virvelmarsvinen så mycket haha). Och dessutom kan jag inte ha gnagare då min pojkvän är allergisk :/ Kramisar Carro

    SvaraRadera
  7. sv; Tack! :)

    Åh herregud vilket underbart hår och vilken underbar blogg!

    SvaraRadera
  8. SV: Tack så mycket. :D
    Har du några planer för denna helg? Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket:) Fin blogg btw:D

    SvaraRadera
  10. Vill du bli veckans blogg? Var isf med så kan du ha chansen att bli det. :D
    Direkt länk: http://josefiinnilsson.devote.se/blogs/20015672/veckans-blogg.htm#WriteComment

    SvaraRadera